уторак, 31. март 2015.

Alverde baza za senke***

Kako vodim blog Anin Avon Kutak, rešila sam da neke postove koji nisu fokusirani isključivo na Avon prebacim ovde, na moj novi blog. Mislim da će tako neki postovi dopreti i do čitaoca koji nisu zainteresovani za Avon i nadam se da će vam se dopasti. Post je objavljen 17.10. i možete ga pogledati ovde.


 Ovu bazu iskreno u dm-u nisam primećivala sve do Humanitarnog blog sale-a koji smo organizovale u Maju. Tada sam je i kupila od blogokoleginice za smešne pare, trebala mi je baza i nisam puno očekivala od nje.
Usput, primetila sam kod Dressing Case na blogu Klik da njena baza ima srebrna slova, moja ima ova tamno zelena, da li neko zna da li postoji neka razlika ili je samo došlo do promene pakovanja?


Alverde je prirodna sertifikovana kozmetika, proizvod je pogodan i za vegane, i za vegetarijance. Bez sintetičkih mirisa, boja i konzervansa i bez sastojaka na bazi mineralnih ulja. Proizvod je dermatološki testiran. Isključivo je možete nabaviti u dm drogerijama. Postoji bogata ponuda kako proizvoda za šminkanje, tako i proizvoda za negu lica, kose i tela. 
Pakovanje ima 15ml, što smatram da je baš dosta. Ja je intezivno koristim od Maja meseca, a čini mi se kao da nisam potrošila ni 1/6 proizvoda. Pakovanje je napravljeno od meke plastike, pogodno za istiskivanje i ima plastičan čep. Na vrhu se nalazi suženje, kao kod većine okoloočnih kremica tako da ne postoji opasnost da će izaći više proizvoda nego što bi trebalo. Mislim da postoji samo jedna nijansa, koja je u bež tonu. 
Sastojci: 
Aqua * Carthamus Tintorius Seed Oil * Alcohol * CI 77891 * Silica * Ci 77163 *Myrustyl Mitistate * Lauroyl Lysine * Glycine Soja Oil * Glyceryl Stearate Citrate * Cetyl Alcohol * Xanthum Gum * Butyrosperumum Parkii Butter * Prunus Persica Fruit Extract * Prunus Armeniaca Fruit Extract * Hydrogenated Palm Glycerides * Brassica Cellulose * Dehydroxanthan Gum * Algin * CI 77491 * Ci 77499 * Lecithin * Lysolechitin * Hydrogenated Lecitin * Helianthus Annuus Seed Oil * Tocopherol * Ascorbyl Palmitate * Parfum * Limonene * Linalool


Baza je srednje gustine, bež boje, i ne razmazuje se lako već malo teže. Pri razmazivanju poprimi neku beličasto-bež boju, meni deluje kao da u sebi ima i neku kremu, a zatim se adaptira sa bojom kapaka. Potrebna je mala količina baze, pa to malo teže razmazvanje ni ne dolazi do izražaja. Miris je biljni kada se nanese, ali u prvom trenutku se oseća i alkohol kao kod većine Alverde proizvoda. Meni je prvo to smetalo, nekako me je gušio miris, ali sada sam se navikla, i čak mi se i dopada miris, jer kada alkohol ispari to je ustvari lagan biljni miris.
Ne boji kapke, već se nekako stapa sa bojom kapaka i matira ih. Lagana je i ne oseća se. Ja korisim i okoloočnu kremu ispod ove baze često, jer sam tako navikla. Nisam primetila da postoji neka razlika kada imam kremu ispod ili kada nemam.


Na slici gore vidite taj beličasto-bež momenat o kome sam pričala. Što se tiče potrebne količine, pri jednom šminkanju ja koristim pola od količine koju vidite gore.
Jedina baza koju sam isprobala pre ove bila je čuvane Avon baza u teglici. Ta baza je bila odlična par meseci, a onda se odjednom stvrdla, postala suva i nekako se odvajala u parčićima. Morala sam da je bacim. Verovatno je meni zapala baza lošijeg kvaliteta, jer su svi ostali oduševljeni. Tako da nisam znala koju sledeću bazu da isprobam i na tom blog sale-u sam nabavila ovu.
Totalno je drugačija od Avon baze koja je gušća, ima određenu boju, suvlja je.. Ova Alverde baza je nekako hidrantija.
Koristim uglavnom Avonove senke koje svakako stoje na oku ceo dan, ali primetila sam da je sa ovom bazom sve nekako urednije, ne moram da brinem da li će se preslikati nešto ili razmazati. Tako da mogu slobodno reći da ova baza senke drži sasvim dobro, a uz to i hidrira predeo oko očiju. Boje nisu mnogo intezivnije sa ovom bazom, rekla bih da su iste kao bez baze. To može predstavljati problem za slabo pigmentovane senkice. Blendovanje je olakšano, uz ovu bazu nemam problema sa tim. 
Jedna od zamerki bila bi veliko pakovanje, u smislu toga da, da li ova prirodna baza ima isti efekat nakon npr. godinu dana kao tek po otvaranju, s obzriom da prirodna kozmetika ne traje tako dugo kao ostala kozmetika. Moja traje do Novembra naredne godine i mislim da ću je do tada potrošiti, ali videćemo da li će i kasnije efekat biti zadovoljavajući.
Preporučila bih ovu bazu za neku dnevno šminkanje, jer mislim da ne bi izdržala celu noć i sa intezivnijom šminkom.
Ja planiram uskoro da nabavim Artdeco bazu, pa ću ih koristiti naizmenično, zavisno od vrste šminkanja.
Ono što je pozitivna stvar je cena koja je par stotina dinara, a jednom sam je videla na akciji za 170din. :)
Za te pare vredi svakako, jer traje dugo, lagana je i korisna. Veliki plus je i naravno što je prirodna kozmetika u pitanju, tako da je svakako isprobajte, mislim da nećete zažaliti.

Da li ste vi isprobale ovu bazu i kako vam se čini?
Koje Alverde proizvode bi ste mi preporučili?
Hvala na čitanju! :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...