среда, 20. мај 2015.

Kutak za zdravo telo: moj program vežbanja**

Ćao svima,
danas ću vam ukratko predstaviti program vežbanja koji trenutno praktikujem.
U ovom postu sam vam predstavila neke uvodne informacije o mojoj želji da smršam i o trenunom stanju u kojem sam.
Već neko vreme krećem sa prilagođenom ishranom i sa vežbanjem, ali nisam se dovoljno motivisala, niti imala prave vežbe za seme. Razgledajući kanale po You tube-u, naletela sam na video BiH blogerke - Sabrina Tubić, koju inače pratim. U tom video snimku Sabrina je pričala o tome kako je ona skinula 10 kilograma i objasnila program vežbanja koji je koristila. Odmah sam znala da je to to, baš mi tako nešto treba.




Program koji se praktikuje svaki dan nekako motiviše i tera vas da stalno napredujete, da pazite šta jedete i da istrajete. Mislim da je to vrlo važno, jer ako vežbate 2 ili 3 puta nedeljno, nisam sigurna da ćete istrajati. Ovo je prvi put da vežbam takve vežbe, tako intezivni program, gde se vežba svaki dan i gde svaka vežba ima svoj smisao u procesu mršavljenja. Ove vežbe su baš namenjene za mršavljenje.



Program za koji sam se ja odlučila je program vežbanja T 25 Focus. Oduševljena sam ovim programom, stvarno deluje, sjajno se osećam i što je najvažnije pruža fenomenalnu motivaciju da nastavite dalje. Obožavam da vežbam uz ovaj program, a da mi je neko rekao, ne bih verovala. Posle svakog vežbanja bukvalno jedva čekam sutra kako bih opet vežbala. Ne znam zašto je to tako, ali stvarno me vuče napred i odlično se osećam nakon svakog odrađenog dnevnog treniga.


Ovaj program se sastoji iz tri dela, Alpha, Beta i Gamma. Svaki deo traje 5 nedelja, što je ukupno 15 nedelja. Svaka nedelja ima svoj raspored vežbanja koji treba pratiti. 4 dana se vežba po 25 minuta, zatim jedan dan 50 min, šesti dan se ne vežba, a sedmi dan se radi istezanje koje je baš intezivno 25 minuta.

Ovaj program košta 39,99 dolara, ako se poruči, uz program ishrane. Ja moj nisam kupila već skinula preko Torenta, plan ishrane već imama, a ne znam zašto bih plaćala vežbe kada ih je moguće skinuti sa Interneta.


Već se vide rezultati mogu vam reći, a mislila sam da napravim tri velika izveštaja, posle svakog od tri dela programa, kako bih vas što bolje informisala o ovom programu.
Sva vaša dodatna pitanja postavite mi u komentarima.

Pored ovoga, radim još i neke vežbe za mišiće, a to ću vam detaljno napisati u nekom od sledećih postova.



*Sve slike su preuzete sa Interneta.

3 коментара:

  1. Ljubav za Torrent haha :D nemam psoeban program vježbanja, ja sam u poprilično zdravoj ishrani + ples :) nadam se da ćeš napisati ta tri izvještaja, možda se i ja natjeram na vježbanje onda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Možda je to zato što nemaš viška kilogram? Ja ih imam jedno 10ak, i stvarno želim da ih se sada otarasim, a mislim da je ovo pravi način. Za održavanje naravno, pretežno zdrava ishrana i umerene aktivnost. U svemu treba biti umeren. :)
      Hoću sigurno, na 5 nedelja idu izveštaji. :)

      Избриши
  2. Ehej, hoću i ja da probam ovo kao ti :) Ajde mi pošalji taj plan ishrane (ako nije neka tolerancija na hranu i to) :D

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...