недеља, 7. јун 2015.

Moja trenutna nega lica**

Ćao svima.
Čitajući post moje drage Marije sa bloga Blogo Marija, o njenoj svakodnevnoj nezi lica rešila sam i ja da napišem kako trenutno negujem svoju kožu lica. I ranije sam želela da pišem o ovome, ali nekako sam zaboravila na to, dok nisam videla Marijin post. 
Mnogo žena i devojaka danas pogrešno neguje svoje lice, tako da nadam se da će ovaj post nekom koristiti. Iskreno ovako kad sam skupila sve na jednu gomilu deluje da koristim gomilu proizvoda, a nekako sam zamišljala da je manje.
Kao što sam ranije pisala, moja koža je normalna i ide ka suvoj. Imam 23. godine. U predelu nosa i brade mi se pojavljuju mitiseri. Bubuljice nemam, ali mi se s vremena na vreme, jednom u dva meseca pojavi bubuljica u predelu T zone, kada kreće ciklus ili slično, što se generalno svima dešava. Najvažnija mi je hidratacija, jer se događa da leti ili zimi dođe do dehidratacije može kože. Ne pojavljuju mi se suvi niti masni delovi na licu, ali ponekad mi koža crveni, tako da je mogu svrstati i u osetljivu.
Nisam dermatolog, ovo je jednostavno nega koja meni odgovara, ali ne znači da će i vama odgovarati. Ukoliko imate neki problem sa licem najbolje je da se posavetujete sa stručnim licem.
Uvek skidam šminku sa mlekom za skidanje. Ulja su mi okej, mada me nervira ta masnoća na licu koju ostavljaju, nekad imam utisak da se šminka sa njima razmaže. Maramice za skidanje šminke retko koristim, jer mi isušuju lice. Ako neko sa sličnim stanjem kože kao ja zna maramice za skidanje šminke koje ne isušuju, a rade posao, neka  mi napiše predlog u komentarima. Po recenzijama mi se Biotenove maramice čine kao da su okej, i rado bih ih probala. Micelarne vode nisam nikad koristila jer sam od dermatologa dobila savet da ih ne koristim, jer one samo utapkavaju prljavštinu u kožu. Pri tom sam čitala kako neke micelarne izazivaju iritaciju očiju, ne skidaju šminku adekvatno predelu oko oka, tako da ih nisam isprobala, ali ne znači da neću. Moguće da bi mi i odgovarale.
Trenutno koristim Balea mleko za skidanje šminke, koje sam pominjala u više navrata i vrlo sam zadovoljna sa njim. Ne iritira, super skida šminku i vrlo je pristupačno. Veoma je važno skinuti svu šminku i nikako ne ići u krevet sa šminkom. Ni jednom u životu mi se nije dogodilo da sam uveče zaspala sa šminkom, ni kao tinejdžerka mi nije padalo na pamet da ne skinem šminku, to je nekako osnova. Mada znam da puno žena ne skida šminku pred spavanje, što se meni kosi sa zdravim razumom. Prosto nemojte uništavati vaše lice na ovaj način.


Nakon skidanja šminke sledi čišćenje lica. U te svrhe najčešće koristim kremasta sredstva za čišćenje lice, mada su mi i ona gelaste strukture sasvim okej. Pene za čišćenje lica nikada ne koristim, jer sve koje sam probala do sada isušuju moje lice. Nekada lice perem i sa prirodnim sapunima, mada trenutno ne koristim ni jedan takav. Mnogi savetuju da lice peremo i ujutru i uveče sa sredstvo sa čišnje lica. Meni se tako lice previše isušuje i nije mi potrebno da perem stalno lice dva puta dnevno, e nekada licu više prija sama voda, pre nego tolika hemija i agresivna sredstva. Previše čišćenja lica može nekada da proizvode kontra efekat. Naravno nekad se desi da operem lice i više od dva puta, sve zavisi da li sam se šminkala ili ne. Ujutru ređe koristim sredstva za čišćenje, obično lice perem samo sa vodom. Nakon šminka najčešće koristim sredstvo za čišćenje, nekad i plus tonik za lice, nekad samo tonik, nekad sapun za lice... sve zavisi. Tonik ne koristim svakog dana, toniranje jeste važno, ali mojoj koži nije potrebno svakog dana. Koristim uglavnom tonike za osetljivu kožu i uvek bez alkohola. Ako znate neki dobar tonik koji ne isušuje, lepo neguje i nema alkohol pišite mi predloge u komentarimat
Trenutno koristim Avon Anew sredstvo za čišćenje 20+ i Balea tonik za osetljivu kožu o kom sam pisala ovde. Ebelin gumeni sunđer za čišćenje lica je fenomenalno oktriće za mene i od kada sam ga kupila uvek sredstvo za čišćenje stavljam na njega. Odlično očisti lice i vrlo je praktičan. Nekad ga koristim i za nanošenje ulja kako bih masirala lice. Mnogi ga koriste i za pranje četkica.


Ponekad koristim i pilinge za lice. Meni odgovaraju pilinzi koji nisu agresivni. Nisam redovna u smislu da ih koristim na svakih 3 dana. Naravno, nekad se desi da ih stvarno koristim na svakih par dana, ali nekada ih ne koristim po dve nedelje. Sve zavisi da li je piling potreban mojoj koži ili ne, pratim njeno stanje i po tome je i pilingujem. Trenutno koristim Avon Planet Spa piling sa mineralima iz Mrtvog mora o kome sam pisala ranije klik ovde i Avon Clearskin piling sa kožu sklonu mitiserima koji koristim po potrebi, samo na predelu nosa i brade. Ovaj piling je jak, pa ga preporučujem samo kada imam mitisere. Odlično očisti lice i kada ga redovno koristim smanjuje pojavu novih mitisera. Na njemu piše da se može koristiti svakog dana.
Pilinzi su važni jer se tako odstranjuju mrtve ćelije kože i koža se obnavlja.



Maske za lice takođe koristim ponekad. Uvek imam jednu koja dodatno očisti lice i jednu koja hidrira. Volim maskice za hidrataciju u kesicama jer tako mogu isprobati što više njih, preporučujem Baleine maskice u kesicama. Maske za lice su samo dodatna stvar za šićenje, ali su takve maske obično agresivnije, pa mi svega par njih odgovara. Maske za hidrataciju, revitalizaciju i osvežavanje lica obožavam, stvarno pomažu mojoj koži kako u hidrataciju, tako i za postizanje blistavosti tena. Trenutno koristim Avon Planet Spa Turkish termal bath koja stvarno fenomelno očisti lice i svima je preporučujem, zatim Anew clearskin masku za mitisere, koja se nanese na predeo gde postoje mitiseri i onda postane kao neka gumena traka koja se skida odjednom. Stvarno deluje pri uklanjanju mitisera. Za hidrataciju trenutno koristim Balea masku iz LE kolekcije koja super hidrira, a dobijate jednu kesicu iz dva dela, meni jedan deo traje za 3 ili 4 korišćenja. Oriflame sunđer za lice je odličan za skidanje maski, sa jedne strane je grublji deo, a sa druge mekši. Trenutni sunđer koji koristim nikako ne izgleda, pa sam slikala ovaj novi, upakovan.


Povremeno koristim i Avon Planet Spa ulje za lice i to noću koje fenomenalno hidira moje lice, vrat i dekolte. O njemu sam pisala ovde. Planet spa serum za vrat i dekolte sa kolmbijskom kafom ponekad pozajmim od mame, mislim da odlično hidrira ovaj predeo, i svako preko 25 godina bi trebalo da se trudi da hidrira i vrat i dekolte što više. 


Sada ono najvažnije, kreme za lice. Uvek koristim i dnevnu i noćnu kremu i smatram da je hidratacija najvažniji korak za negu lica. Dnevnu kremu mažem svako jutro i svaki put kada izlazim iz kuće ili se šminkam. Noćnu kremu koristim pred spavaanje. Naravno kada koristim gore pomenuto ulje, ne koristim noćnu kremu. Volim i serume za lice, mada trenutno ne koristim ni jedan. Ako imate neki predlog dobrog seruma za hidrataciju, pišite mi predloge u komentarima. Vrlo je važno koristiti prave kreme za vaš tip kože. Često isprobavam kreme preko testera kako bih znala šta mi najviše odgovara. Kao dnevnu kremu trenutno koristim Avon Nutra effects hidratantnu dnevnu kremu o kojoj sam pisala ovde. Krema mi potpuno odgovara, omekšava moju kožu i ima spf 15. Kao noćnu kremu koristim Avon Nutra effects noćnu kremu za blistavost i ujednačen ten o kojoj sam pisala ovde. Nemojte koristiti noćne kreme danju jer su one jače, jednostavno vam ne bi prijale danju, a i imaju određene sastojke koju mogu stvoriti fleke na vašoj koži u dodiru sa sunčevim zracima. Univerzalnu balea kremicu koristim nekada pre šminkanja, ili u toku dana kada osetim da mi je potrebno malo hidratacije. Leti koristim specijalne kreme za lice za sunčanje, sa većom spf zaštitom, a takvu kremu još uvek nisam nabavila. Ponekad uzmem maminu dnevnu kremu zbog veće spf zaštite, obično ima kreme sa spf 20 ili 25. Kremu uvek nanosim i na vrat. To je vrlo važno jer bitno da vrat ostane zategnut, a to ćemo postići adekvatnom hidratacijom. Dobro je koristiti i neki anti age proizvod u predelu vrata.


Okoloočna regija je vrlo važna, jer je tu koža tanja i osetljivija, a i sklona pojavi bora. Kako sam mlada, akcenat stavljam na hidrataciju okoloočne regije, ne koristim kreme za bore za taj deo lica. Pre svakog šminkanja stavljam kremu oko očiju, kao i svako veće. Nekada se desi da stavim ujutru, nekada više puta dnevno, nema pravila. Ali svakako bar jednom dnevno koristim ovakve kremice. Trenutno koristim Avon Planet spa gel za predeo oko očiju sa kavijerom koji fino osveži i hidrira kožu, da joj neku blistavost i umanji nadutost i podočnjake. Ponekad kada spavam loše, pa imam jače podočnjake koristim maminu Avon Anew Clinical duo kremu za predeo oko očiju, koja je namenjena za smanjenje podočnjaka i bora. Trenutno koristi tu, ali i inače, kada mi je potrebna jača nega uzmem maminu kremu, jer ona koristi anti age kremice. Trenutno koristim i Avon Planet spa tufere za predeo oko očiju sa kineskim žen-senom, ovi tuferi super osveže kožu i smanje nadutost.


Za kraj tu su neki specijalni tretmani, Avon Clearskin sredstvo za uklanjanje bubuljica koje fenomenalo radi svoj posao, ukloni bubuljicu za par sati. Takođe koristim i Anew clinical olovku za popunjavanje bora. Ovaj proizvod bi trebalo nanositi na dublje bore, na čelu npr. Nisam sigurna kako deluje ovaj proizvod, ja sam ga kupila kako bih ga koristila na dve bore koje imam na vratu, i jednoj sitnoj na čelu. Trenutno ih nekako vizualno popuni, super je za šminkanje npr., ali ne znam da li ima neki trajni efekat.


To bi bili svi proizvodi koje koristim trenutno za lice. Dodala bih još da mom licu izuzetno prija izbalansirana ishrana, a pijem i puno vode, jer je pre svega važno hidrirati svoje telo i lice iznutra. Uvek sam pila puno vode, to mi nije problem. Izbegavam Sunce, izuzetno vodim računa o tome na moru i nisam bila u solarijumu 4 godine, a i pre toga nisam puno puta bila.
Svima savetujem da posvete pažnju svom licu jer je samo negovano žena lepa žena. Ako lice nije negovano šminka tu ništa ne može popraviti. Ovo posebno kažem mladim devojkama, jer da bi bile lepe kada dođu srednje godine, a i kasnije, moramo se negovati od mladosti. Sve što se može preduprediti, treba i ispuniti na vreme.


Nadam se da vam se post dopao i da sam nekom pomogla. Zanima me kako vi negujete svoje lice? :)


Hvala na pažnji. :)

2 коментара:

  1. Mislim da se ti i ja moramo upoznati uzivo. :D Ovaj post je jos jedan dokaz da imamo toliko slicnih misljenja... Inace i ja planiram u buducnosti postove na slicnu temu, jer isto smatram da je nega koze nesto najvaznije.
    Super post i super saveti, koje inace i ja primenjujem i savetujem drugima. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno :)
      To je taj uticaj Avona, vaspitali su nas isto. :D Drago mi je da se slažemo. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...