субота, 20. јун 2015.

Pedikir kod kuće**

Dobrodošli na moj blog. :)

Ranije sam odlazila kod kozmetičarke na pedikir, manikir, čupanje obrva, depilaciju.... a sada prosto sve radim sama kod kuće. Obrve mi nikada nisu dobro počupali, sada imam svoje prirodne nokte, pedikir mi je bukvalno tretman u kome uživam kada sama to odradim, a što se depilacije tiče, to mi je mnogo lakše kod kuće. Od kozmetičkih usluga koristim samo frizerske usluge. :)
Danas se mnogo žena odlučuje da samostalno radi pedikir i brojni su članci po časopisima i na internetu o pravilnom pedikiru. Čitajući brojne tekstove, ja sam sama iskombinovala sopstveni ritual nege stopala, i držim ga se. Ovakav veliiki pedikir odradim jednom u dve nedelje, nekad ređe, nekad češće. Kremu za stopala mackam svakog dana.

 Pre svega bih navela da pre pedikira skinem lak za noktiju, kako bih negovala i svoje nokte na nogama. Koristim uglavnom uljane odstranjivače, a trenutno Afrodita uljani odstranjivač sa kamilicom i glicerinom, koji je sasvim dobar, ali je otvor preveliki i dosta proizvoda mi iscuri pri nanošenju na tufer.



Svoj pedikir počinjem sa mlakom kupko. 15 minuta držim stopala u lavorčetu sa mlakom vodom, i ovo me stvarno opušta. Veoma prija mojom stopalima i to mi je omiljeni deo pedikira. Koristim kupke za stopala, a ponekad i so za kupku za stopala. Trenutno koristim Avon foot works kupku za stopala sa morskom solju. Miris ove kupke je nekako osvežavajući, miriše na alge i baš mi odgovara. Potreban je jedan čepić da se napravi lepa pena i zaista mi ovih 150ml dugo traje.
Pored toga koristim i Avon Planet Spa višenamensko ulje o kome sam pisala ovde. Volim da dodam u kupku i par kapi ovog ulja jer fantastično omekša moja stopala, a i miriše fenomenalno.


Nakon kupke, skledi seckanje i turpijanje noktiju, kao i turpijanje peta i zadebljanja na stopalima. U te svrhe koristim Titania proizvode, sa kojima sam prezadovoljna. Pete su mi okej, retko su hrapave, ali na delu korena prstiju mi se od hodanja pojavljuje ponekad zadebljanje, pa to zahteva više vremena. 


Nakon sređivanja zadevljanja i turpijanja, prelazim na piling, mada nekad ovo uradim i pre turpijanja, zavisi kako kad (isti je efekat). Na stopalima imamo dosta mrtvih ćelija kože, pa ih treba odstraniti. Možete koristiti i piling za telo ili sami napraviti piling, a ja trenutno koristim Avon foot works healthy piling za stopala koji je odličan, vrlo je intezivan, a ima neutralni miris.
Ponekad volim i da koristim masku za stopala koja se ispira, a to je uvek Avon foot works maska lavanda koja je fenomenalna! Miriše fino, opusti stopala, a omekša kožu odlično. Najviše volim da je nanesem, zavijem stopala u kese, i zatim preko čarape. Najviše 10 minuta treba da se osuši ova maska, a kada se osuši ispiram je.


Nokte negujem sa masnim mazalicima i sredstvima za jačanje noktiju. Imam više sredsava za jačanje, a ovde sam navela  Evelin 8u1 sredstvo za jačanje noktiju, koje na stopala nanesem u jednom sloju pre laka, ne koristim kao tretman, da nanosim svaki dan i sl., već samo kao podlogu za lak. Od mazalica koristim vazelin, kao i Avon Naturals višenamenske balzame. O ovim balzamima sam pisala ovde.



Za kraj naravno ide mackanje stopala hidrantnom kremom. Za svaki dan koristim Avon foot works kremu za stopala sa lavandom, koja je najbolja krema za stopala koju sam ikada probala, a o njoj sam pisala ovde. Ponekad koristim i Avon Planet masku za stopala Blissfully Nourshing. Maska za odlična, super miriše, omekša stopala i svima je preporučujem (uskoro recenzija). Ponekad koristim i masne bebi kreme kao što je Pavlovićeva mast kada za to postoji potreba, odnosno kada su mi suva stopala. Nisam je slikala jer je trenutno nemam.



Kako vi negujete stopala?

Hvala na pažnji. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...