четвртак, 2. јул 2015.

Lagana voćna torta**

Zdravo svima. :)

Danas pokrećem novu rubriku na blogu - Hrana. :) U njoj ću vam pisati neke zanimljive recepte i ideje kako da nešto napravite. Inače, da li vam se dopada novi izgled bloga? :)

Novu rubriku pokrećem sa receptom za jednu laganu voćnu tortu koja je super za letnji period i pri tom se lako pravi, a preukusna je. Naravno, savetujem da slatkiše izbegavate, ali ako postoji neka posebna prilika bolje da pojedete nešto lakše, nego neku tešku tortu ili kolač, posebno u letnjem periodu.
Ja inače preferiram laganije torte, posebno vočne. :)

Od sastojaka za ovu toru su vam potrebi: (sve može manje ili više, zavisno od vaših želja)


keks (oko 600g) - postoji i verzija sa piškotama, ali meni su lično piškote preslatke i ne volim ih


jogurt 1l


maline 300g ili neko drugo voće, najbolje bobičasto, meni su maline i višnje najbolje


1 banana

1 vanilin šećer


3 kašike šećera

šlag 100g





Keks izlomite na sitnije komadiće i stavite u  posudu.

Keks prelijete jogurtom u koji ste predhodno umešali običan šećer i vanilin šećer.
 Kada se keks sjedini sa jogurtom dodate maline i bananu (bananu predhodno iseckate na komadiće).

Dobro izmešate, i mešavinu stavite u neki kalup za tortu.


 Tortu ostavite u kalupu da se stegne, ja sam ostavila 15 sati sigurno, mada mislim da bi se za par sati dovoljno stegla.

Kada se torta stegne umutite šlag sa mlekom i stavite ga preko torte. Naravno, možete ukrasiti tortu, po želji.


Evo kako izgleda parče ove torte. Torta je mekana, kremasta i nije preslatka, već maline daju fin kiselkast ukus.




Kakve torte vi volite?


Hvala na pažnji!

7 коментара:

  1. Одговори
    1. Super je, ja pravim isto ovako jednu slicnu varijantu ove torte

      Избриши
    2. Ana, pocela sam da pratim tvoj blog, prati i ti moj.
      https://savrsenoalako.blogspot.com

      Избриши
    3. Drago mi je Marina, postoji dosta varijanti. Torta je lagana a ukusna. :)
      Hoću, Pozdrav

      Избриши
  2. Pravila sam po tvom receptu samo sa breskvama i bila je odlicna. Hvala na ideji.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nema na cemu. :-) drago mi je da ate zadovoljna. Mislim da bikombinacija sa visnjama isto bila odlicna. :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...