субота, 11. јул 2015.

New in 3. **

Zdravo drugari :)
Danas pišem jedan new in, jer sam čini mi se završila sa kupovinom pre letovanje. Još plus, nakupilo se stvari. Nisam kupila ove stvarčice odjednom, več u više poseta određenim radnjama, nekada je to bio i samo 1 proizvod. Volim da pišem ovakve postove jer vas tako mogu informisati, pa da mi javite koje recenzije bi voleli da čitate na blogu. Primetila sam da i vi volite da ih čitate, jer su među najčitanijima na blogu. Bilo je tu još par sitnica, ali sam ih već poslala na more, a nisam uslikala. Kupovine Avon proizvoda i dalje čitajte na mom drugom blogu Anin Avon kutak
Pa da počnemo, proizvode sam podelila po mestima kupovine.

Oriflame

Kao što znate učlanjena sam u Oriflame, pa s vremena na vreme i tamo kupim nešto. Ove proizvode sam kupila u katalozima 8 i 9.
Sprej za lice sa krastavcem je novitet i C9, a kako je bio pristupačan rešila sam da ga isprobam. Probala sam ga par puta i za sada je sasvim okej, videćemo kada ga malo istestiram. Platila sam ga oko 250din.
Sun zone sprej za sunčanje spf 25 smo kupili najviše zbog momka, jer on ne voli da se macka, a ovo vidim kao dobro rešenje. Pristupačniji je od drugih brendova koje imaju ove "dezorodrans" sunčalice. Jeftiniji je bio samo Sun Dance, za koga sam čula par negativnih utisaka. Cena je 800din.
Beauty blender sunđer je sjajan, a plaćen je samo 179din! Imam Ebelinov, ali ovu novu veziju, sa kojom nisam zadovoljna, a ovaj je mnogo bolji. Mekan je, lepo blenda puder, toniranu, bb kremu, a i korektor. Baš je nekako praktičan i lak za korišćenje, a deluje da je i kvalitetan, prala sam ga par puta.
Very me olovku sam uzela jer sam mislila da je ovo mat bela olovka, kako bih je koristila kao bazu za neke senke i unutrašnjosti oka. Ali ova olovka je sedefasta, pa je okej za higlight. Koštala je oko 200din.
 




Lilly drogerije

Lilly uljani aceton je moj omiljeni aceton i kupujem ga ko zna koji put. Cena je oko 120din.
Velnea anti celulit gel bršljan sam probala ranije i mislim da je vrlo delotvoran protiv celulita, ali naravno uz korigovanu ishranu i vežbe. Meni bar upotpunjuje borbu protiv celulita. Cena je oko 300din.
Pantenol mast sam kupila misleći da je u pitanju pantelon krema. Ali nema veze, svakako će poslužiti za razne namene. Košta oko 130din.




Volim essence proizvode i imam ih dosta u svojoj kolekciji. Konačno sam kupila čuvenu Olovku za usne, moja je u broju 6, fenomenalna je. Dugotrajna, pigmentovana, kremasta... Jedino što nigde ne mogu da ih više nađem. :I Cena je 129din.
Stays no matter what sivu olokvu za oči sam kupila na akcijskoj ponudi, misleći da je kremastija, kao gel olovka. Nije takva, ali stvarno se ne razmazuje i dugo traje. Cena je 139din.
01 Global Icon je čuveno rumenilo, svi su patili za njim. Sada su se pojavile neke nove količine, pa sam ga i ja nabavila. Stvarno je super, samo što je malo sjajnije, pa onima sa masnom kožom neće lepo stajati. Cena je 129din.

 
 

Neutro roberts natural dry dezodorans nisam nikada koristila, niti bilo koji dezodorans tog proizvođača. Bili su na akciji 199din, a ovaj miris mi se najviše dopao. Nema alkohol, ali aluminijum piše da ima. Meni se ponaša kao dezodorans bez aluminijuma i nije nešto efikasan.
Dove go fresh je moj omiljeni dezodorans. Mama ga je kupila na akciji za nekih 250din, zajedno sa našim omiljenim brijačem. Čini mi se da će njoj prvo nestati dezodorans, pa će ga ona koristiti, ali šteta da ga ne spomenem, kada mi je omiljeni.



Dm drogerije

Balea. Balea. Balea. Obožavam ovaj brend i za mene je otkriće 2014. godine. Nisam koristila pre njihove šampone i regeneratore. U predhodnom postu o novitetima ste mogli videti Vanila šampon, ali još ga nisam isprobala jer sam ga poslala na more. Ovoga puta kupila sam Tropical Dream LE šampon koji prelepo voćkasto miriš, nema silikone i stvarno lepo opere kosu. Kupila sam i Mango regenerator jer ga svi preporučuju, takođe lepo miriše, a fino i neguje kosu. Nema silikone i malo je ređe teksture. Oba su koštala po 179din.
Lak za kosu sa keratinom sam kupila jer mi je nestao lak, mada ne koristim često. Evo ovaj još uvek nisam isprobala. Koštao je oko 300din.


Trebala mi je prskalica za kosu sa UV zaštitom, a na našem tržištu nije neki izbor ovakvih prskalica, posebno ne onih drogerijskog ranga. Pročitala sam brojne recenzije pa sam se odlučila za ovaj Balea Sun Sprej. Miriše prelepo! Košta 409din.
Sun dance maska za lice za posle sunčanja je novitet i to limitirani. Viđala sam je na nekim stranim Instagramima, mislila sam da je neće biti kod nas, kad eto je. Biće mi drago da je isprobam jer volim i Balea maskice. Platila sam je 89din.



Balea Aqua sprej već imam i koristim, ali kako ga nema puno odlučila sam se da ga kupim opet, da bih imala tokom celog leta. Super stvarčica. Platila sam ga 200din.
Balea kupku sa limetom i alojom sam dobila za 1 din, jer sam potrošila više od 500din na Balea proizvode (šampon, regenerator i lak), tokom Juna je bila akcija. Volim inače njihove tuširalice, svima ih preporučujem, a ovo mi je nova omiljena. Prava je letnja! Sada je na akiji 119din. :)
Cleanic tupfere sam kupila zbog akciji. 99 din košta 133 tupfera. Inače sam ih koristila, tj. trenutno koristim predhodno pakovanje i zadovoljna sam. Nosim ih sa sobom na letovanje, zato sam ih i kupila.
 


Dm je na svojoj fb stranici organizovao prijavu za testiranje ove kremice, a Tijana sa bloga Sreća je zdravlje je mene prijavila i ja sam među izvučenima! Bio Vital je nova krema na našem tržištu, namenjena za ublažavanje bora, a nema parabene, veštačke mirise i slične štetne sastojke. Kako nemam dovoljno godina za ovu kremu, a i stanje mog lica je super, mama je testira.




Zdrava hrana Seka - Banjica

Konačno sam i ja kupila Kokosovo ulje Beyond. Za sada sam ga koristila na kosi i licu i ljudi moji ovo je čudo. Neverovatno hidrira, a tek što miriše! Svima preporučujem. Košta nešto ispod 700din.


 

6 коментара:

  1. Dopada mi se sve, naročito Balea , i drago mi je da mami godi kremica :)

    ОдговориИзбриши
  2. Moram da kupim Balea masku za lice. Imam gel posle suncanja i prelepo mirise, tako da mislim da je isti miris. A i nisam do sada koristila masku za lice posle suncanja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ovo je kao Sun Dance maskica, nije Balea. Ali to je to. :) Nisam ni ja, taman da isprobam ovo leto. :)

      Избриши
  3. Jeeeeij bela pozadina!! :))
    Moram ovo kokosovo ulje da uzmem, definitivno!!!

    Ljubim te :***

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...