недеља, 4. октобар 2015.

Čaj u pet - Tea at five #3

Zdravo svima. 
Znate za moju novu rubriku Čaj u pet, mislim da vam se i vrlo dopada, jer su ovi postovi baš čitani. Ako ste propustili drugi čaj u 5, kliknite ovde. Znam da sam obećala da će ovi postovi iči pekom u 17h, ali nisam uspela ovog petka da izbacim post, tako da ide u nedelju. Nije loše ni da se promeni termin. :)


This time, I am writing tea in five, also in English. I hope you will love it. This post should go on friday at 5 p.m., but this week I did not have time for writing.




Danas sam htela da vam preporučim najbolje kafe u Beogradu. Ne kafiće, lepu atmosferu ili dobru baštu.. Već isključivo samo kafu! Ovde mislim na esspreso kafu. Ne znači da ova mesta nemaju lep ambijent, valjda je taj ambijent i ono što me privuklo da odem tamo, ali kafa je ono što me tera da se vraćam na ova mesta, iznova i iznova. Kafe na ovim mestima su bukvalno skoro identične i najbolje koje sam ikada probala. Prosto veliki je jaz između njih i drugih kafa, i ako ste veliki ljubitelj kafe, morate probati kafe na ovim mestima.

Prvo bih izdvojila Cafe Moskva, u istoimenom hotelu na Terazijama. Zatim Coffee Dream, lanac kafeterija kojih ima na više mesta u gradu. I na kraju, ali ne manje značajan, jer kao što rekoh meni su kafe u ovim kafićima slične, Cafe Koffein, koji postoji na dve lokacije u gradu.

O Moskvi čitajte više ovde, o Coffee Dream-u ovde, i o Koffeinu ovde.

In this post I will recomended best coffees in Belgrade. Not best places, or garden, but best esspreso coffee. That are next places: Cafe Moskva, Coffe Dream cafe and Cafe Koffein. Links are above. If you are visiting Belgrade, you must go and try best coffee in city. 




Htela bih da vam kažem da ću u narednom periodu više pisati o beauty temama, pripremam vam mnogo postova sa ovom tematikom, jer sam ja pre svega Beauty bloger.

In future I will write more beauty post, because at first, I am a beauty bloger.

Inače, trenutno je Oktobarski rok u toku, pa sam malo u gužvi, što se odražava na moje blogove naravno, ali biće prilike za pisanje. Ove jeseni postajem apsolvent, pa je moja glavna obaveza učenje. Kako je vama na faksu, u školi? Dokle ste stigli, šta studirate? Pišite mi u komentarima.

I have exams now, Octobar term is in progress. This month I am becoming advanced university student, and my main responsibility is studying. In which college are you? How are you doing? Write this in comments.


Danas je svetski dan zaštite životinja, pomozite životinjama kad god možete jer one dosta zavise od nas!

Today is Animal protection day, please help any animas when it is needed, they depend on us!

To bi bilo to, do sledećeg čaja u pet, vidimo se. :)

Thanks for reading.
Hvala na čitanju. :)

2 коментара:

  1. Nešto ne posećujem kafiće preterano, ali kafu skoro pa redovno pijem. Srećno na faksu! Mene sad čeka gradivo za treću godinu :))

    Lilo and Iv

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...