недеља, 15. новембар 2015.

Garmisch-Partenkirchen Germany*

Dobrodošli na moj blog. :)
Danas vam pišem o jednom divnom gradiću u Bavarskoj, u Nemačkoj, u kom sam boravila predhodnih dana.
Garmiš-Partenkirhen je poznato turističko mesto, najviše po svojim ski stazama i skakaonici. Svi smo nekada gledali skokove koji se održavaju 1. Januara svake godine, a ti skokovi se baš održavaju na ovom mestu.




Ovaj gradić se nalazi na 708m nadmorske visine, ima nešto manje od 30.000 stanovnika i ima površinu od 205,7km2. Od 1935. godine dva sela, Garmiš i Partenkirhen su se ujedinili u jedan grad i od tada spajaju svoju istoriji i kulturu.


Ono što se meni najviše dopada u ovom gradu je tradicija koja je vrlo izražena i sve je u znaku bavarske, a opet sa druge strane, jedan grad koji sve ima da ponudi, kako u društvenom, tako i u zdrastvenom smislu. Nije ni čudo što u ovaj grad dolaze baš i ljudi sa zdrastvenim problemima, i nazivaju ga vazdušnom banjom, a sa druge strane, dolaze i drugi turisti, kao ja, da uživaju u prirodi i pravoj bavarskoj kulturi.


Pivnice, kafići, moderne radnje, stare zanatske radnje, tradicionalni restorani, moderni restorani, u svemu tome možete uživati u ovom mestu. Meni su omiljene bile bavarske perece koje bih mogla da jedem non stop. Nisam pivopija, ali ovde možete probati razne vrste piva, a stekla sam utisak da se u kafićima bukvalno samo pivo i pije.




Svež vazduh je u ovom mestu neverovatan, baš prija, ja se posle 7 dana mog boravka tamo, osećam potpuno sveže i odmorno. Gde god da krenete sve je blizu, tako da je i idealan za duge šetnje, a svuda imate i klupice za odmor.



Uživala sam i u starinskom, tradicionalnom arhitektonskom stilu. Pretežno se kuće nalaze u Garmišu, uz manje zgrade od tek nekoliko spratova. Svi objekti su slični, dosta njih je iscrtano, pa sam ja uživala i u običnim šetnjama po manjim ulicama. Dovoljno je bilo da razgledam kuće, kao da sam u nekom muzeju.



U okolini Garmiša, a i u samom Garmišu postoji dosta ljudi koji se bave proizvodnjom mlečnih proizvoda i prerađevina od mesa, pa svakog petka možete na pijaci u centru grada kupiti ove domaće proizvode. Takođe, dok sam ja bila tu, u nedelju, je bio vašar, pa su se i tu mogli kupiti domaći proizvodi.


Još jedna sjajna stvar u vezi ovog mesta je što je 90km od Minhena, to je 45min vožnje kolima, ili nešto više od sat vremena vozom. Po meni, ovo je idealno mesto za život, Minhen, kao metropola je blizu, a u divnoj prirodi ste, daleko od gradske vreve, a nekako imate sve, dosta je mesto razvijeno.



Nadam se da ste uživali u ovom postu i da sam vam bar malo prenela svojih pozitivnih utisaka o ovom divnom gradu. Ja se nadam da ću ga obići opet, i to već naredne godine, jer mi se stvarno mnogo dopada i uživala sam na ovom putovanju. :)
Uskoro ću objaviti i još dva travel posta, o mom putovanju u Nemačkoj.

Hvala na pažnji! :)

4 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...