недеља, 29. новембар 2015.

Omiljeni lakovi ove jeseni #2015

Zdravo drugari.
Jesen polako odmiče, pa mislim da je pravo vreme da vam prikažem moje omiljene jesenje nijanse. I  prošle godine sam radila ovakav post, gde je bilo malo više lakova, pa ako vas zanima pogledajte ovde.

Inače sam ljubitelj nude i pastelnih nijansi, ali tokom jeseni i zime nađe malo izađem iz te zone. Šljokice obožavam, jer produžuj trajanje laka ispod,vrlo su elegantne i nosive, a ne treba mi dodatni trud za taj manikir.

Inače nisam spretna oko iscrtavanja noktiju, tako da uglavnom samo mažem jednu boju na nokte i ponekad šljokice preko.


Prvo bih izdvojila dve Avon gel finish nijanse. Volim njihove gel finish lakove, imam 5 nijansi, mislim da su sjajnog kvaliteta i boje su prelepe.
Moj omiljeni je krem-sivi Barely There, deluje vrlo elegantno i uredno i odlično ide sa šljokicama.
Sledeće nijansa, od onih koju nosim samo na jesen je Mauvelous koji isto najviše volim da kombinujem sa šljokicama. Jako je težak za slikanje.


Sledeća dva laka jako volim i mogu da kažem da su izuzetnog kvaliteta, imaju odlične četkice i inače Catrice i Essence lakovi imaju sve moje preporuke.
Catrice 91 Oh my goldness! je lak iz limitirane kolekcije, nijansa je prava bakarna, super je preko nekog drugog laka, kao jedan sloj jer je pun sitnih šljokica, a nosim ga i samostalno, sa dva ili tri sloja.
Essence Cookies & Cream 01 cakepop thats top! je isto limitiran lak, odličnog kvalita, boja nešto između roze i orandž i na različitoj svetlosti različito deluje, što ovu nijansu čini baš zanimljivom.


I za kraj, tu su dva top coat laka, sa šljokicama.
Prvi je Essence Come To Town top coat sa zlatnim šljokicama. Pakovanje je mini, ima samo 6ml, ali svakako je moj favorit. Imam ovakve i srebrne šljokice, ali ove zlatne više nosim. Ove šljokice su se našle i u mojim Oktobarskim favoritima klik ovde.
Druge šljokice koje stalno nosim su Flormar 393 Red in silver. Ovo jeste baš neka kombinacija srebrnih i crvenih šljokica, ali nekako zajedno daju varijantu rose gold i odlično se slažu uz dosta lakova iz moje kolekcije, a produžavaju i trajanje lakova što je najvažnije.





Mučim se sa osvetljenjem, jer pored tmurnih dana, moj stan je dosta tama, jer smo tako okrenuti, a i nemam mnogo svetlih povrsina za slikanje. Dečko će mi napraviti photo light box pa se nadam da će slike u narednom periodu biti bolje.

Hvala na čitanju! :)

Koji su vaši omiljeni lakovi ove jeseni?

2 коментара:

  1. Ljubičasti mi je predivan, inače Catrice lakovi kao i Essence kod mene ne opstaju ni tri sata na noktima, ne znam zašto :/

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...