среда, 23. децембар 2015.

Blogmas #16 - Winter Tag + pobednik nagrađivanja*

Danas za vas imam jedan tag post, jer dugo nisam radila tag postove.


1. Omiljena zimska nijansa laka za nokte?

Meni su zimi nekako najdržai šljkočasti lakovi. Šljkice me nekako asociraju na zimu i praznike.


2. Omiljena proizvod za usne?



Svakako su to balzami za usne, a trenutno omiljeni mi je Lilly veoma zdrava krema balzam za usne.

3. Odevni predmet koji najčešće nosim zimi? 


Tunike, baš volim tunike, tako da zimi njih nosim najčešće.

4. Najčešće nošeni zimski dodatak?

Defintivno šalovi i ešarpe, ja nisam u stanju da nosim kaput bez ešarpe ili šala, nekako mi deluje kao da mi nešto fali.


5. Omiljeni zimski miris sveće?


Cimet defintivno, najviše u kombinaciji sa narandžom.


  6. Omiljeno zimsko piće?


Čaj, kada je hladnije defintivno najviše pijem čaj. Obožavam jabuka cimet kombinaciju.



7. Najdraži zimski film?


Love actually!


8. Omiljena hrana tokom praznika?


Turšija. Nisam neki ljubitelj jače hrane koja se jede tokom praznika. Naravno, neki kolači su mi uvek lepi za praznike, npr. kuglof.


9. Šta ti je pri vrhu na zimskoj WL?

Putovanja definitivno! 


10. Planovi za nadolazeće praznike?


Druženje, filmovi, učenje, šetnje i obilaženje kafića.


Pobednica je sa Instagrama - @iv.a91







Molim pobednicu da mi se javi na fb stranici ili na email u roku od 48h.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...