уторак, 8. децембар 2015.

Blogmas #2 08.12.2015. - Makeup Revolution Essential mattes 2*

Dobrodošli. :)
Ako ne znate, na blogu je pokrenut Blogmas, svaki dan do 07.12. do 07.01. izbacujem novi post. Ako ste propustili Blogmas br. 1 klik ovde.
Danas vam pišem dugo čekanu recenziju o Makeup Revolution paleti Essential Mattes 2.

Ovu paletu sam kupila letos na moru u Crnoj Gori, što ste mogli da vidite u ovom postu.
Od tada sam pretežno u svom dnevnom šminkanju nju koristila, tako da sam stekla potpun utisak.
Ovaj brend, kao i palete, ne možete kupiti u Srbiji, nažalost. Mislim da postoji mogućnost naručivanja na nekim sajtovima, ali nisam upoznata na kojim.

Cena ove palete u Crnoj Gori je 6,49e.



Paleta ima 14 g, pakovanje je izrađeno od plastike i nema zaštitnu kutiju, pa malo pripazite. Meni je pala par puta, ali ništa se nije desilo, izdržljiva su i senke i pakovanje. U paleti dobijate 12 senki, što znači da svaka senka ima nešto više od 1 gram. Rok trajanja ove moje je do 04.2019. što je super, ali naravno 12 meseci od otvaranja, što po mom mišljenju za palete nije merodavno. Ja palete bacam kada počnu čudnije da mirišu.


Sastojci:
Mica, Talc, Magensium Stearate, Paraffinum Liquidum, Ethylhexyl Palmitate, Plybutene, Dimethicne, Methylparaben, Propylparaben (+/- Cl 77891, Cl 77491, Cl 77492, Cl 77499, Cl 15850, Cl 16035, Cl77288).


Paleta je proizvedena u Kini, ali je sam Makeup Revolution brend iz Engleske. Postoji veliki izbr kombinacija, gde imate i sjajne senke, ali moj izbor su bile ove mat, jer mi nekako uvek fale mat senke. Postoji još jedna varijanta mat nijansi, essential mattes. Senke imaju određen miris, koji je prijatan.


Moj utisak je da su ove senke fenomenalne! Naravno da su tamnije senke više pigmentovane, ali mogu reći da sam prezadovoljna pigmentacijom svih senki u ovoj paleti. Sa bazom je još bolje naravno. Moj glavni utisak je trajnost ovih senki. Uvek koristim bazu, ali neke druge senke ne traju toliko. Ova paleta ne mrda dok ne skine šminku. 
Mala zamerka je da se senke truse malo više nego što sam navikla, ali kad se pogleda da je koristim stalno, nisam primetila da se brzo troši. Svetlije senke se truse više.



Sve boje u paleti se sjajno kombinuju i idealne su za dnevnu šminku. Još jedna super stvar je da ove boje možete kombinovati sa drugim paletama i senkama, tako da je više nego funkcinalna, možete je nositi i uveče. Ovako ako pogledate samo nju, nije vam dovoljna, jer nema sjajne senke. Ali npr. ako kupite MUR paletu sjajnih senki, u kombinaciji sa ovom, to vam je sve što vam treba.
 Ja ću sledeće godine sigurno kupiti još neku od ovih paleti, jer je cena stvarno niska, a kvalitet iznad očekivanog. Može da se takmiči sa nekim mnogo skupljim paletama.

Sada ću vam predstaviti nijanse, u tri grupe, po četiri. Sve senke su slikane bez baze.


 Iznad vidite prve četiri nijanse, odozgo na gore. 
Nijansa 1 - bela, klasična nijansa koju koristimo kao higlighter ili bazu
Nijansa 2 - žučkasta nijansa, super za bazu
Nijansa 3 -klasična krem, bazna nijansa
Nijansa 4 - svetlija roze, odlično se kombinuje sa drugim senkama opet kao baza



Druge četiri nijanse, odozgo na gore.
Nijansa 5 - mauve svetlija ljubičasto roze nijansa
Nijansa 6 - svetlo braon nijansa, neutralna, super kao senka za pregib kapka, kao i za obrve
Nijansa 7 - tamnija braon nijansa, više ide na čokoladno, isto super za obrve
Nijansa 8  - najtamnija braon nijansa, izuzetno pigmentvana i dugotrajna


Poslednje četiri nijanse, odozg na dole.

Nijansa 9 - svetl siva nijansa, koja ima primese beličastog u sebi, možda najnezgodnija u paleti za kombinovanje
Nijansa 10 - tamno siva sa primesom ljubičaste u sebi
Nijansa 11 - roze ljubičasta, mauve nijansa, dsta svetla
Nijansa 12 - tamno siva nijansa, svetlija od nijanse 10


Preporučujem svima koji se nađu u prilici da nabave ovu paletu jer je stvarno odlična za kombinovanje, a kvalitet nadmašuje cenu uveliko.


Da li ste vi isprobali neku od MUR paleti i kakvi su utisci?

Hvala na čitanju!


Fotograf: Andrijana Kapege

6 коментара:

  1. Nisam isprobala, za sad samo gledam, merkam, uzdišem na njihovom sajtu sa kojeg možeš i da poručiš, ali je dostava maltene kao cena proizvoda. Ja imam neke druge favorite, čekaju u wish listi... Mislim da će ubrzo doći na red bilo šta odatle jer sam zaljuuubljena u njihove palete!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam da moze na njihovom sajtu, ali ne isplati se stvarno.
      Ja cu sigurno isprobati jos nesti iz MUR kolekcije.
      Vi probajte da nabavite preko nekog ko putuje, ili ako budete Vi imali priliku da posetite CG.:)

      Избриши
  2. Nijanse deluju prelepo za svakodnevne varijante, bas mi je zao sto ih nema kod nas jer bih definitvno volela da ih isprobam pogtovo za tu cenu :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mozda ce jednom doci i kod nas, pa cemo imati prilike da isprobamo MUR asortiman. :)

      Избриши
  3. I ja sam ovu paletu nabavila letos u CG i zadovoljna sam

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...