четвртак, 10. децембар 2015.

Blogmas #4 - Praznično nagrađivanje #1


Zdravo svima.

Kao što sam najavila pre par dana, krećemo sa prazničnim nagrađivanjima na blogu. Za sada ih ima četiri tako da planiram da idu četvrtkom, a završavaju se sredom. Naravno, ako se stvori mogućnost da ih bude više, između toga ću ubaciti još nagrađivanja.

Prvu prazničnu nagradnu igru organizujem sa Izdavačkim preduzećem Logos Art. O njihovoj knjizi Čujte Srbi sam pisala ranije ovde.
Čitajte post do kraja, čeka vas malo iznanađenje na dnu.
Oni su bili tako dobri da mi ustupe dve svoje knjige koje će odabrati nekog od vas.
To su Mala knjiga narodnih poslovica i Mala knjiga Aforizama u njihovom izdanju.,


Sve što treba da uradite je:
  •  da zapratite moj blog prek GFC-a (sa desne strane kliknete pridružite se ovom sajtu i povežete se preko googla) Evo i slika ispod:

  • da lajkujete Logos Art fb stranicu (ako imate fb)
  •  da napišete bilo kakav komentar ispod posta, sa vašim imenom ili nadimkom

Ako iz bilo kog razloga ne možete da ostavite komentar, javite se preko emaila aninkutakbg@gmail.com

Za nagradnu igru možete da se prijavite i na fb stranici bloga i to će vam važiti kao dupla prijava.

Molim vas nemojte ovde u komentarima ostavljati vaše ime ili nadimak na fbu, niti mi linkovati vaše prijave tamo. Blog i fb stranica se važe kao odvojene prijave.

Ako želite i imate Instagram zapratite me i tamo @ana_beleske

Nagradna igra je otvorena za sve na teritoriji Srbije ili one koje mogu da prime paketić na teritoriji Srbije. Igramo se se do srede 16.12. do 18h.

Srećno svima! :)

 
*Iznenađenje*

 Logos Art je omogućio za sve vas koji se javite preko njihove fb stranice klik i pozovete se na mene, blog Beleške još jedne Ane čak 40% popusta na sva njihova izdanja do kraja 2015. godine (31.12).


Pobednika nagrađivanja pronađite ovde.


Hvala na čitanju. :)

9 коментара:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...