недеља, 13. децембар 2015.

Blogmas #7 - Kako do idealnog tena?*

Dobrodošli na moj blog.
Ako se niste još uvek prijavili za nagradnu igru kliknite ovde, igram se do 16.12.

Danas pišem o nekim make up trikovima koje često koristim da bi moj ten izgledao lepše. Mislim da ove trikove treba koristiti i na dnevnoj bazi jer su jednostavni, a učiniće da vaše lice izgleda lepše.

Ako vas ova tema zanima, nastavite da čitate.
 Mislim da je najvažnije naglasiti - nega pre svega! Ako se ne negujete adekvatno, vaša šminka neće izgledati lepo. Hidrantnu kremu koristite uvek pre šminkanja, i to bar 5-10 min ranije, kako bi lep upila. Ako vas zanima kako ja negujem svoje lice kliknite ovde.



Skoro svakog dana ispod bb kreme ili pudera koristim i bazu odnosno prajmer za lice. Mnogi preskaču ovaj proizvod jer misle da ni čemu ne služi, ali tvrdim da produžava trajanje šminke i da ten izgleda nekako ujednačenije i kao da je sve na svom mestu. Meni se kao najbolja baza pokazao muški Nivea balzam posle brijanja o kom sam pisala ovde.



Kad smo kod tena, jako je bitno kako nanosite puder ili bb kremu, prsti nisu baš najsjajnija opcija. Meni sa najbolje pokaza sunđer za nanošenje pudera odnosno beauty blender. Mala caka je da utapkavate proizvod u kožu, ne da razmazujete. Tako se postiže najprirodniji efekat, ten bude nekako lep i ujednačen.



Kada prekrivate bubuljicu ili flekicu, najbolji koristii korektor u stiku. Važna stvar je da prizvod utapkavate, ne da razmazujete okolo. Takođe bitno je da lagano utapkavate, sa malom količinom proizvoda, jer ako preterate sa korektorom možete samo istaći nepravilnost. Poenta je da je malo zamaskiramo.



Sledeći mali trik kod tena je da korektor za podočnjake često nanosim u obliku slova V. Na taj način nekako podižem deo ispod očiju, osvežavam pogled, dajem svežinu licu i ja sama najviše ovako volim da koristim korektor. Na ovom delu koristim kremaste korektore, takođe ih utapkavam u kožu, domalim prstom, jer ima najmanji pritisak ili sunđerom.


 

Ono što svakako uvek radim je da nakon bb kreme ili puder preko stavljam i kameni puder. Takođe puder stavljam i preko korektora da ga fiksiram, kako bih izbegla uvlačenje u borice. On će učiniti da šminka duže traje, dobićete taj baršunasti izgled i vaše lice će biti matirano, ako imate potrebu za time.








Mnogi koriste i sprejeve tzv. fiksatore, ali ja ih nisam isprobala. Najviše hvale Mac Fix+.


Nadam se da sam vam sa ovim malim trikovima koje stalno koristim pomogla. Imate li vi neke trikove koje redovno koristite?
Hvala na pažnji! :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...