уторак, 16. фебруар 2016.

Potrošeni proizvodi br. 5

Došao je na red i post o potrošenim proizvodima, taman nakon noviteta.
Nekako se potrefilo da sam dovoljno i Avon praznim pakovanja nakupila, pa možete da pročitate i novi post o potrošenim Avon proizvodima na mom drugom blogu ovde.

Pa da počnemo sa praznim bočicama. :)

Farmasi liniju sa belim lukom sam kupila jer sam pročitala par dobrih recenzija, a htela sam da isprobam nešto iz njihovog asortimana. Mnogi misle da ova linija miriše na beli luk, nije tako, ali, da, miriše neprijatno. Meni nekako na neku hemiju ili kao nešto pokvareno. Miris se ne zadržava. Ova linija je protiv opadanja kose i za jačanje, a meni je kosa opadala malo više pa sam rešila da isprobam. Da, kosa stvarno manje opada posle potrošenih bočica, tako da šampon stvarno mogu da pohvalim. Ono što je problem je što je meni nekako mastio koren, a isušivao krajeve, pa mi je trebala jača nega i pakovanja. Ali da pomaže kod opadanja, stvarno deluje.
S druge strane maska ne radi apsolutno ništa, mislim da ne pomaže ni kod opadanja, a i isušuje mi kosu, nikakvu funkciju nema. Jedva sam čekala da je potrošim i uglavnom sam na kraju koristila nju za brijanje i slično.
Šampon bih kupila možda, ako budem imala problema sa opadanjem.




Ovaj Lilly tečni sapun sa mirisom meda i mleka je zaista super, prelepo miriše i vrlo je povoljan.

Balea tuširalice stalno kupujem, a ova sa mirisom kokosa i vanile mi se posebno dopada. Odlično miriše. Balea tuširalice su povoljne, a vrlo dobre, ima dosta mirisa u ponudi, a često su neki mirisi na akciji.



Alverde noćna krema sa ekstratom kamilice za osetljivu kožu mi je izuzetno prijala u hladnijim danima, jer mi grejanje i hladnoća isušuju lice. Bila je povoljna, ispod 300din i kupila sam je da probam, a vrlo mi se dopala. Lepo hidrira, omekšava kožu, a posebno mi je važno da je za osetljivu kožu i da moje lice nekako štiti. Sigurno ću isprobati još neku Alverde kremu za lice.

Schoko Maske masku za lice sa mirisom čokolade mi je drug kupio u Beču, kod nas ih nema. Super maska, lepo hidira kožu, miris je božanstven, kao i tekstura, dođe vam da je pojedete.

Balea univerzalna kremica je dobra, odlična i za lice i za ruke, stvara neki zaštitni sloj na koži. Dopada mi se i miris maline, a kupila sam je zbog slatkog pakovanja.





Oriflame puder za bronzani ten je bio neki LE puder, mada na njemu piše tonirana krema, a u katalogu puder ili podloga, ne sećam se. Dosta je taman, ima i neke sitne čestice, super je za leto, ali ja za dva leta nisam uspela da ga potrošim, a ističe mu rok. Primetila sam da kod Oriflame proizvoda rok stvarno ističe kad i piše, ne postoji šansa da ga koristite malo duže, pa ne želim da ga čuvam za sledeće leto.

Nivea men balzam posle brijanja koristim kao prajmer o čemu sam pisala ovde. Ovo malo pakovanje sam dobila na nekom sajmu i trajalo mi je 6 meseci. Odlična stvar.

Rapsody senka je imala dve roze nijanse, tamniju i svetliju. Tamnija mi je pukla kada mi je pakovanje palo i bacila sam je, još davno,a svetliju sam represovala u jednu Avon četvorobojnu paletu. Dobre senke za malo para, ispod 200 din u lokalnoj parfimeriji. Meni je trebala roze nijansa, jer takve najbrže potrošim, zato sam je i kupila.


Oriflame pure nature sredstvo za uklanjanje bubuljica ne valja uopšte. Nisam ga potrošila, ne znam kada mu ističe rok, pa sam ga zato i bacila. Stvarno nema nikakvog efekta na bubuljice.

Adria Spa kantarinovo ulje je kao i bilo koje drugo, sasvim dobro. Istekao mu je rok, pa ga zato i bacam. Jedna mana je to što je u Crnoj Gori bilo preskupo, četiri puta skuplje od kantariona kod nas, a u toj apoteci su imali isključivo proizvode uvezene iz Hrvatske, pa sam ga zato i kupila. Mislim da je glupo da kantarion košta 10e i više.

Balea Intesive balzam za usne mi nije odgovarao, isušuje usne, tera me stalno da ga mackam, a na kraju mi i presladak miris nije odgovarao. Da li ste probali druge Balea balzame i kakvi su vaši utisci?

Panthenol mast je odlična stvar, ima više funkcija i svako treba da je ima u kući. Nisam je potrošila, a bacam je jer se nažalost pokvarila.







Vademecum su moje omiljene paste, pa eto preporuke od mene.

Balea dezodoranse često kupujem i svaki mi je odgovarao, a ovaj Pink Pomelo mi je posebno bio dobar. Sveže miriše i odlično štiti.

Lilly uljani skidač laka mi je omiljeni i stalno ga kupujem. Svima ga preporučujem, povoljan je.

Ebelin veliki tupferi su mi takođe omiljeni, koristim ih za skidanje šminke. Dopada mi se njihova struktura i to što su veliki.




Podržite akciju Čep za hendikep.





Hvala na čitanju, pišite mi ako ste isprobali neki od ovih proizvoda. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...