субота, 9. јул 2016.

Flat Belly program ishrane

Zdravo svima,
Kao što ste možda videla i na mojoj fb stranici ili snapchat nalogu, u predhodnim danima sprovela sam četvorodnevnog plana ishrane, sa fokusom na smanjenje stomaka.
Pre neki dan sam naletela na ovaj video klik, Youtuberke Rocio Laura, gde ona sa još jednom koleginicom priča o svom iskustvu. Kod njih je delovalo, učinilo mi se zanimljivo, pa sam rešila i ja da isprobam. Jelovnik sam našla kod nje na blogu, malo prilagodila, i odmah sutradan krenula sa ovim programom. Mislim da je jelovnik koje su ove devojke predstavile iz knjige Flat Belly Diet, gde nakon ova četiri dana, postoji i program ishrane od 29 dana.
Moje obroke mogli ste da pratite na mom Snapchat nalogu - aninavonkutak (dodajte me ako niste do sada :)), ali kao što sam  i obećala svoj jelovnik ću napisati i ovde, kao i svoje rezultate. :)

 Izvor 


 

Jelovnik:

 1 dan:

Doručak
1 šolja pomešanih ovsenih pahuljica sa cornyflakes pahuljicama
 1 šolja jogurta (0-1% mm)
2 suve šljive (može i suvo grožđe, ja volim šljive)
1/4 šolje surovog sunockreta
*koristila sam šoljicu za kafu

Ručak
114 g ćurećih prsa (ne mora baš u gram)
25-30g mladog sira
2 paradajza

Užina
1 šolja šumskog voća
 1 šolja jogurta (0-1% mm)
*izmiksati u blenderu
malo koštunjavog voća

Večera
1/2 tikvice grilovane sa maslinovim uljem i začinima
100 g skuše na roštilju
2 manja krompira - obarena


 2 dan:

Doručak
1 šolja pomešanih ovsenih pahuljica sa cornyflakes pahuljicama
 1 šolja jogurta (0-1% mm)
2 suve šljive (može i suvo grožđe, ja volim šljive)
1/4 šolje surovog sunockreta
*koristila sam šoljicu za kafu

Ručak
pola tunjevine u salamuri - 80g
1 šolja šargarepe (ja sam živu jela, jer ne volim kuvanu)
25-30g mladog sira

Užina
1 veća breskva
 1 šolja jogurta (0-1% mm)
*izmiksati u blenderu
malo koštunjavog voća

Večera
1 šolja boranije (barene)
1/2 šolje integralnog pirinča
100g pilećeg belog mesa (grilovanog)


3 dan:

Doručak
1 šolja pomešanih ovsenih pahuljica sa cornyflakes pahuljicama
 1 šolja jogurta (0-1% mm)
2 suve šljive (može i suvo grožđe, ja volim šljive)
1/4 šolje surovog sunockreta
*koristila sam šoljicu za kafu

Ručak
114 g ćurećih prka (ne mora baš u gram)
25-30g mladog sira
2 paradajza

Užina 
1 veća breskva
 1 šolja jogurta (0-1% mm)
*izmiksati u blenderu
malo koštunjavog voća
 
Večera
1/2 tikvice grilovane sa maslinovim uljem i začinima
100 g skuše na roštilju
2 manja krompira - obarena


 4 dan:

Doručak
1 kesica kupovne ovsene kaše
Ručak
114 g ćurećih prska (ne mora baš u gram)
25-30g mladog sira
1 šolja šargarepe

Užina
1 šolja šumskog voća
 1 šolja jogurta (0-1% mm)
*izmiksati u blenderu
malo koštunjavog voća

Večera
1 šolja boranije (barene)
1/2 šolje integralnog pirinča
100g pilećeg belog mesa (grilovanog)



Uz ovo, svaki dan sam pila 2l Sassy watter miksa, uz naravno još obične vode, jer je leto i jednostavno sam žedna.

Sassy Watter


2l vode
1 kašičica izrendanog đumbira
1 manji krastavac - iseckan
1 manji limun - izrezran 
2 kesice čaja od nane, ili par listova nane
 *sve iseckati, preliti vodom pa ostaviti da odstoji preko noći



Svaki dan sam pila tursku kafu, nekad i dve (pijem kafu bez šećera), a dva od četiri dana sam pila i produžni esspreso sa mlekom.



Ove devojke su tvrdile da se sa ovom ishranom može smanjiti obim stomaka, naravno zavisno od toga koliki vam je stomak i da li vam je to kritična tačka.

Da li sam ja videla rezultate?

Da! Obim struka mi se smanjio za 2 cm, a u najširem delu, ispod pupka, obim mi se smanjio za 3 cm.


Primećujem da mi stomak nije nadut, sa čim inače ponekad imam problem, da je nekako splasnuo i što je najvažnije osećam se nekako lakše i baš prijatno. Imam utisak kao da imam više energije.
Sasvim dovoljno sam jela, uglavnom nisam bila gladna, osim nekada između doručka i ručka, jer mislim da sam tu imala veći razmak, pa zbog toga.


Nisam nutricionista, i stvarno ne želim da nekom preporučujem ovakav način ishrane. Mislim da je ovakva ishrana dosta izbalansirana, ali možda nije idealna i neće prijati svakom. Tako isto neće svi imati iste rezultate. Ovo je samo jedan program koji traje par dana kada želite da vam stomak malo "splasne".

Postoji na internetu puno recepata za jela koja će vam pomoći pri mršavljenju, za kojima sam ja u potrazi, pa pratite moj snapchat jer ću vam tamo pričati o nekim mojim obrocima.

 
Da li ste vi isprobali ovakav program i kakvi su vaši utisci?
Da li imate još neke savete kako hranom smanjiti obim stomaka?

Pišite mi vaša iskustva u komentarima.


Hvala na pažnji!

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...