среда, 31. август 2016.

Potrošeni proizvodi br. 7

Od predhodnog posta o potrošenim proizvodima prošlo je više od 3 meseca, nakupila sam dosta praznih bočica, pa odmah prelazimo na stvar. :)

Na letovanju sam potrošila par stvari.
Oriflame Sun zone spf25 losion u spreju sam kupila prošle godine i uglavnom ga je koristio moj momak koji mrzi da se maže. Ovaj sprej ne pruža potpunu zaštitu jer se losion rasprsne previše, pa se samim tim smanji spf, ali kada pocrnite dovoljno je super, za brzo prskanje, kada ste u žurbi. Kupićemo nešto slično i za narednu godinu.

Avene emulzija za lice spf 50+ je odlična, dugo mi je trajala, vrlo je gusta i zaista štiti besprekorno. Jeste malo skuplja, ali vredi svaki dinar.



Dove gel za tuširanje sa bademom je super i inače mislim da su Dove gelovi najbolji na našem tržištu.

Balea pink roll on fino, citrusno miriše i odlično štiti. Koristila sam i ovakav dezdorans u spreju i vrlo sam zadovoljna. Mislim da se jedino nekako brzo potrošio. Volim Balea roll on dezodoranse.

Oriflame smooth control regenerator je koristila mama, ostalo je malo u pakovanju, pa sam ga ja dokračila i oduševila se. Zaista omekša kosu i mislim da je vrlo prijao mojoj kosi i zainteresovao me za oriflame regeneratore koje nisam ranije koristila, čak sam i ovaj dobila.

Dm Sun dance maska za lice mi se ne dopada, imam utisak da ništa ne uradi koži i ne opravlja je od sunca.

Golden rose bebi ljubičast lak je prelep, ne znam tačan naziv nijanse, ali vrlo sam ga nosila. Star je par godina pa se na kraju zgusnu i razvukao nekako, nije mu bilo spasa.


Velnea šampone - Energy i Moisture care je mama kupila zbog smešne cene od 99 dinara. Na kraju smo se oduševile i kupovaćemo ih i u budućnosti. Super peru kosu, lagani su i mirisni.

Velnea regenerator kruška je koštao isto 99 din, ali on nam nije odgovarao. Nekako je lagan i ništa ne čini kosi osim što je raščešlja.

Loreal elseve total repair je moja omiljena prskalica za kosu, omekšava, fino miriše, neguje, štiti, dugo traje... Zaista onako moj favorit, svima je preporučujem (i jeftinija je od Gliss prskalica).


Oriflame discover gel za tuširanje sam dobila, sasvim je okej, ništa specijalno ne miriše, ali nije ni loš.

Nice tečni sapun je kupljen u Aman radnji i solidan je, lepo meni i ne isušuje ruke.

Arganeiris gel za tuširanje mi nije odgovarao, ima težak miris i nekako je dosta gust, više kao tečni sapun. Miris se dugo zadržava na koži.

Schauma Q10 regenerator sam kupila u Maxiju jer mi je hitno bio potreban. Nisam zadovoljna, ne radi ništa. Mojoj kosi ne prijaju Schauma proizvodi.



Dove losion za telo je baš onako mastan i jak. Moja koža nije previše zahtevna, pa mi ovakvi losioni nisu potrebni uvek. Svako bih ga koristila opet zimi.

Fa Fresh&dry dezodorans i roll on su totalno drugačiji. Dezodorans mi nije odgovarao, nekako nije imao efekta i znala sam da poprimim neprijatan miris sa njim. Sa druge strane, roll on se pokazao odlično. Dugo mi je trajao i perfektno štitio.

Herbaterisa afrički shea buter odlično neguje, posebno je dobar za laktove i pete. Ja sam ga dobila u nagradnoj igri i zaista mi je drago da sam imala prilike da isprobam ovaj brend. Ono što meni smeta je intezivan miris aromatičnih ulja, više bi mi odgovarao da miriše neutralno ili npr. na kako.

DM Baby puder je moj omiljeni puder, sada kada je Oriflame izbacio svoj baby puder iz ponude. Super miriše i odgovara mojoj kosi (za suvo pranje).


Lilly veći tupferi su sasvim okej, povoljni su i kupujem ih često.

Balea prajmer za lice mi je dugo trajao, prezadovoljna sam sa dejstvom, a recenziju pogledajte ovde.

Balea oil maska za kosu je sasvim okej, ne tako dobra kao Gliss maskice, ali prija mojoj kosi.

Oriflame ulje za lice ruža mi se nije dopalo zbog neprijatnog mirisa, i sada ga bacam, a da ga nisam potrošila, jer mu ističe rok.

Balea mleko za skidanje šminke stalno kupujem, odlično je, a povoljno. Svima ga preporučujem. Mislim da se nalazi skoro u svakom mom postu o potrošenim proizvodima.




Apoteka Lilly veoma zdrava krema balzam za usne je odličan. Definitivno moj omiljeni balzam za usne, a recenziju pogledajte ovde.

Sabi handmade balzam za usne kokos sam dobila na jednoj nagradnoj igri, dopao mi se miris, kvalitet, pakovanje... Ali pre nego što sam ga potrošila on se pokvario i poprimio čudan miris. Baš mi je žao zbog toga, jer mi je zaista odgovarao.

Catrice camouflage korektor je odličan, dugotrajan, super prekirva i povoljan je. O njemu sam pisala ovde.

Too faced baza za senku je moja omiljena baza, a ovo pakovanje mi je trajalo mesecima. Nadam se da ću kupiti i standardno pakovanje uskoro.




Hvala na pažnji. :)
Da li ste isprobali neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?

6 коментара:

  1. Balea roll-on je i meni super! doduse nisam koristila taj nego plavi, ali zaista sam prijatno iznenadjena! Ovu TF bazu moram da probam cim potrosim UD! A da, i Avene kreme sa spf su mi najbolje! :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Imamo neke zajednicke favorite :-) Kakva je UD? Ako isprobas TF javi utiske ;-)

      Избриши
  2. Verovatno se Sabi balzam pokvario jer je iz domace radinosti pa ne sadrzi silne hemijske sastojke koji produzuju vek trajanja proizvoda.. To mi je jedino zao kod domacih proizvoda prirodnih sastojaka, sto imaju kratak rok trajanja.. Inace si lepo trosila! :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znam, predpostavila sam, jos sam ga u Maju par puta nosila u torbu, a bilo je toplo...
      Hvala valja se :-)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...