понедељак, 26. децембар 2016.

Makeup revolution Iconic 3 paleta senki za oči*

Slikala sam ovu paletu još u oktobru mesecu, ali nikako da sednem i napišem post.
Krenula sam da editujem slike i shvatila da nećete verno videti boje ako krenem da posvetljujem i slično, pa ostavljam slike onakve kakve jesu. Bio je lep dan i slikala sam napolju, tako da se zaista verno vide boje. :)
Pre godinu dana pisala sam vam o jednoj mat Makeup revolution paleti klik ovde i kako sam njom bila oduševljena, morala sam letos na moru da kupim još neku njihovu paletu. Moj izbor je pao na Iconic 3 zbog tih rozikasto-ljubičastih tonova koji mi fale u kolekciji. Paleta je proizvedena u Kini, ali je sam Makeup Revolution brend iz Engleske.
 Mislim da je puna cena palete u Crnoj Gori 6.77e, a ja sam je platila na nekom sniženju 4.69e. Kod nas ovog brenda nema u zvaničnoj prodaji, ali ja vam preporučujem Ivanu sa Ivs Corner Shop-a koja prodaje Makeup Revolution i još neke brendove kojih nema u ponudi kod nas. Kupila sam kod nje jedan njihov highlighter skoro, pa ću vam pisati i o njemu ako vas to zanima.



Paleta ima 14 g, pakovanje je izrađeno od plastike i nema zaštitnu kutiju, pa malo pripazite. Meni je pala par puta, ali ništa se nije desilo, izdržljiva su i senke i pakovanje. U paleti dobijate 12 senki, što znači da svaka senka ima nešto više od 1 gram.
Na slici ispod možete videti i sastav.


Kvalitet ovih senki je odličan. Vrlo su dugotrajne, posebno mat boje. Šimeraste nijanse su nešto manje dugotrajne, tj. potrebna vam je dobra baza uz njih da bi sve šljokice ostale na mestu.
Što se tiče pigmentacije, takođe je vrlo dobra. Nisu sve senke jednako pigmentovane, ali kad se koriste zajedno to se svakako ne primećuje. 
Kod mat palete koju imam od ranije sve senke su bile jednakog kvaliteta, valjda zato što su sve mat. Inače ova paleta mi je super za kombinovanje sa tom mat, lepo se stapaju boje.


Kao i kod mat palete, senke se truse malo više, ali se paleta sporo troši. To posebno naglašavam, jer mat paletu koristim baš često više od godinu dana i samo sam kod jedne nijanse dotakla pan i to minijaturni.


Ova paleta je odlična za kombinovanje sa drugim paletama. Sviđa mi se što ima različitih boja i tekstura pa je zgodna za korišćenje i danju i uveče.

Sada da kažem koju reč o svakoj od senki u paleti.  Sve je slikano bez baze za senku. Taj dan bi je bilo vrlo nezgodno da slikam nijanase, ali nadam se da ćete bar steći uvid u to kako izgledaju.


 Nijanse idu s leva na desno.
Prva nijnsa: klasična bela mat nijansa koju možemo koristiti kao bazu ili za deo ispod obrva
Druga nijansa: šimerasta roze, ima dosta šljokica i prelepa je
Treća nijansa: sjajna roze, odlilčna za svaki dan za predeo kapka, ona mi se baš dopada i vrlo je postojana
Četrvrta nijansa: mat svetlo ljubičasta, kao da ima i nešto braon u sebi, super kao prelazna nijansa


Peta nijansa: šimerasta ljubičasta, puna šljokica
Šesta nijansa: šimerasta zlatna, puna šljokica
Sedma nijansa: tamnija mat ljubičasta, ali opet sa nekim braon tonom u sebi, odlična senka
Osma nijansa: tamno ljubičasta, nešto izmešu sjajnog i šimerastog, dugotrajnija je od ovih šimerastih


 Deveta nijansa: sjajna braon sa tonom nećeg rozeg u sebi
Deseta nijansa: prava braon sjajna boja
Jedanaesta nijansa: siva, nešto izmešu mat i sjajnog, skoro je skroz mat, ali ima sitne čestice
Dvanaesta nijansa: mat boja ali ima malo krpunije šljokice u sebi, boja je tamno ljubičasta







Preporučujem vam da nabite neku od ovih paleta, jer su vrlo kvalitetne, a povoljne.

Da li ste probali neku od MUR paleta?

Hvala na čitanju :)

4 коментара:

  1. Najomiljenica od tri Iconic (1,2 i ovu) palete koje imam :) Sad je nešto ne koristim toliko, čekam proleće :) <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sigurna sam da mozes da naprais i zimi super kombinacije sa njom. :-)
      Odlicne su im palete.
      Pozdrav :-)

      Избриши
  2. Odlican post ! Zapratila sam te molim te uzvrati <3
    christinakristina.blogspot.com

    ОдговориИзбриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...