среда, 18. јануар 2017.

Potrošeni proizvodi br. 8*

Vreme je za nove potrošene bočice. 
Uvek se radujem ovim postovima jer mogu lepo da vam kažem svoje potpune utiske o nekom proizvodu. Ovakvi postovi su mi i najdraži na drugim blogovima.

Pišite mi svoje utiske o ovim proizvodima, zanima me da li se poklapaju sa mojim.

Frosch Almond Milk omekšivač je odličan, lepo miriše, omekšava i povoljan je. Drago mi je sam sačuvala pakovanje da vam dam preporuku. Čini mi se da je ovo prvi put da koristimo neki njihov omekšivač i vrlo smo zadovoljni.




Nice kokos tečni sapun ste već viđali i pre. Jeftina dopuna, a fin sapun koji ne isušuje ruke.

Gold Alloro honey milk tečni sapun takođe ima moju preporuku, a i njega ste ranije viđali kod mene. Fino miriše i sviđa mi se njegova tekstura.



Nivea long care & repair šampon sam kupila na nekoj akciji, jer tako obično i kupujem šampone i regeneratore, a nisam dugo koristila njihove šampone. Fino se pokazao, lepo opere i ne otežava kosu.

Syoss keratin primer regenerator je prvi regenerator ovog brenda koji sam probala i oduševio me je. Omekšava, napravi kosu svilenkastom, i to čini mi se ne samo trenutno. Preporučujem ga.


Fa coconut milk gel za tuširanje sam obožavala, sada koristim i novo pakovanje. Inače često koristim Fa gelove, a ova kremasta tekstura i lep miris su mi baš prijali.

Oriflame Stardust gel za tuširanje sam dobila i fino se pokazao. Dopada mi se što ima šljokice u sebi, a meni je to baš nekako kul za tuširanje. Miris je fin, nežan i blag.


Dove dezodorans krastavac je moj omiljeni dezodorans, i često ga kupujem. Mene on najbolje štiti i ima lep miris.

Balea sensitiv dezodorans sam kupila jer ne sadrži aluminijum, a i inače volim Balea dezodoranse, mislim da su odlični. Ovaj se super pokazao u zaštiti, nekako sam mogla da se oslonim na njega, što nije često slučaj sa dezodoransima bez aluminijuma, ali trudim se da ih koristim.


Dm babylove puder za bebe je moj omiljeni puder za bebe, koji inače koristim u svojstvu šampona za suvo pranje kose.

Johnsonsons puder za bebe se fino pokazao, može da prođe kao zamena za babylove puder.


Dm Ebelin skidač laka sam kupila jer mi je aceton bio potreban, a našla sam se u dm drogeriji. Nisam znala da nema onako mali otvor, već veliki, celom površinom čepa. To mi se ne sviđa i neću ga više kupovati.

Lilly uljani skidač laka je moj omiljeni i redovno ga kupujem i preporučujem.


Dm ebelin veliki tupferi su moji omiljeni i mislim da se nađu u svakom ovakvom postu.

Lilly velike tupfere ponekad kupim i sasvim su okej. Ne dobri kao ebelin, ali nisu ni loši.


Bic Miss Soleil su moji omiljeni brijači i samo njih koristim. Dopadaju mi se ovi šareni, jer su praktičniji ako imate više žena u kući.


Nivea cellular perfect skin toniranu kremu sam dobila od Šmizletine, a kod nje na blogu i pisala recenziju koju možete da pogledate ovde. Odlična kremica koja ujednačava ten, osveži lice, omekša ga i neguje. Baš mi se dopada ovaj proizvod.

Oriflame love nature okoloočna krema je sasvim okej. Nije najbolja koju sam probala, ali je onako lagana, fina ispod šminke i okej hidrira.


Catrica baza za senku je dobra, ali mi se na kraju nekako brzo potrošila. Takođe primetila sam da je na kraju bila nekako čudne teksture, kao penaste i teško se razmazivala. Inače je dobro držala senku.
Više o njoj u ovom postu.

Bioderma micelarna je prva micelarna koju sam probala, pa ne mogu da vam je uporedim sa nekom drugom. Odlično skida šminku, ne pecka, ne isušuje i ne iritira. E sad, cena je previsoka i nisam sigurna da je opravdana i da li je realno davati toliki novac za ovakav proizvod. Trenutno tesiram jednu drugu micelarnu, jeftiniju, pa javljam utiske.


Da li podržavate akciju Čep za hendikep?


Hvala na čitanju. :)

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...