петак, 23. јун 2017.

Prolećni favoriti #2017

Dobrodošli!
Ovakvi postovi nas uvek bace u razmišljanje kako vreme brzo prolazi. Počelo je leto, pa je vreme i za prolećne favorite. Za vas sam izdvojila par proizvoida koje sam najviše volela i koristila tokom proleća.
Ako vas zanima koji su to nastavite da čitate.

Gliss proizvode koristim odavno, najviše ove njihove prskalice, a sada bih izdvojila uz prskalicu i masku za kosu. Baš mi odgovaraju ova dva proizvoda, kako zajedno tako i odvojeno. Oba proizvoda sam kupila na akciji, čisto da isprobam, nisam očekivala da će biti favoriti.


Maska hyaluron hair filer je onako masna, gusta, potebna je manja količina. Trebalo bi da se na kosi drži par minuta, ali sam je ja držala ponekad i duže. Odgovara mi i na tih par minuta, kao neki regenerator, a i kao dubinska maska. Odlično omekša kosu, nekako joj da gustinu, bude baš mekana, ali ne i rastresita, onako da svaka dlaka ide svojim putem, već baš lepo izgleda. Mislim da i dugoročno pomaže u održavanju kose, ali to ne mogu sa sigurnošću da vam kažem, jer uvek je to do kombinacije proizvoda, a ne samo jednog.

Ovu konkretno prskalicu ultimate resist sam prvi put isprobala i najbolja je Gliss prskalica bar za mene. Odlično raščešlja kosu, omekša je i zagladi krajeve. Smanjuje kidanje kose. Topla preporuka sa moje strane. Baš dugo traje pakovanje, trošim ga već preko 6 meseci, a ostalo mi je još proizvoda.


Mr. Black kafeni piling će mi biti večiti favorit, verujem. Definitivno je najbolji piling koji sam isprobala, baš mi prija. Odličan je i kao maska, kada se prvo uradi piling lica, pa tako utrljan piling ostavim još 10ak minuta. I uklanja mrtve ćelije i neguje. Odličan je i za telo. Detaljnu recenziju pročitajte ovde.

Multiactiv zimska krema za ruke jeste zimska, ali mi je baš prijala ovo proleće. Štiti i neguje kožu i miriše divno. Za više detalja klik ovde.

Eucerin intimna kupka je definitivno najbolja koju sam probala. Svi je hvale i dosta vas mi je preporučilo da je isprobam i stvarno mi baš prija. Umiruje, neguje i baš je nežna. Sve preporuke sa moje strane.


Svima nam je potrebna hidratacija, a ovaj Zoja Zec serum za lice sa hyalouronom je fantastičan! Lagan, a koncentrisan i zaista pruža opasno dobru hidrataciju. Pogledajte recenziju ovde.

Zbog ove 7th Heaven hot spring sauna sam odlučila da probam još neke njihove maskice. Odlično uklanja mrtve ćelije kože, omekšava, a ne isušuje lice. Recenzija.

Max Facotr Smooth Miricle prajmer mi je postao omiljeni prajmer od kada ga imam. Koristim ga stalno, jer lepo popuni pore, drži šminku na mestu, lagan je i prija mojoj koži. Pisala sam i o ovom prajmeru ovde.


Essence pojedinačne senke iz nove linije su odlične! Najkvalitetnije essence senkice koje imam. Fora je da kupite ovu paletu, pa u nju ubacujete pojedinačne senke. Fantastično su pigmentovane, dugotrajne i super se blendaju.

Još jedan favorit i novitet iz Essence-a je i ovaj bronzer luminous matt. Tako da neki lep sjaj licu, uz naravno funkciju bronzera. Odličan je i kao multifunkcionalni proizvod za oči, tamnija nijansa u pregib, a svetlija preko kapka i gotovi ste. Essence ima baš dobre, a povoljne proizvode, uvek pratim šta nude.

Avon Anew BB krema je moj stari favorit i već sam je pominjala. Postoji samo jedna nijansa, koja ide na roze i meni savršeno odgovara. Vrlo kvalitetna BB krema, ujednači ten, odlično se stapa sa tenom, lepo miriše i dobro se meša sa drugim proizvodima.

Revlon rumenilo u nijansi 003 je pravo prolećno rumenilo, koralno, daje svežinu licu.. Nešto više pročitajte ovde.






Da li ste probali neki od ovih proizvoda i kakvi su vaši utisci?

Hvala na čitanju.

11 коментара:

  1. Divan post mila, slike su prelepe, nisam iskreno probala ni jedan od ovih proizvoda ♥

    Pozdrav, Kristina ♥

    http://onlyforgirlsbykristina.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Favoriti su ti odllicni,imamo i zajednickih,divan post.

    ОдговориИзбриши
  3. Divni favoriti <3 Moram da probam ovaj serum :D

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман26. јун 2017. 14:46

    Imam Essence mono senku Mauvie Time, lepa nijansa, ali tesko se blenduje i to mi ide na nerve :). Probala bih ovaj Eucerinov gel, vec neko vreme koristim Sebamed kojim sam odusevljena. Pozdrav Ana! Kristina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jel ta essence senka iz standardne linije,nije od ovih novih?
      Ja nisam probala Sebamed, njega cu sledeceg. :-) Hvala Kristina. :-)

      Избриши
    2. Анониман26. јун 2017. 20:23

      Iz ove nove kolekcije je senka. Kristina

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...