субота, 10. фебруар 2018.

Estar Cosmetics dnevna hidratna krema*

Dobrodošli na moj blog. :)

U predhodnom periodu sam koristila Estar cosmetics dnevnu hidratnu kremu za lice, pa sam želela da prenesem svoje utiske o ovoj kremici.
Estar kozmetika je domaća kozmetika na prirodnoj bazi koja nam dolazi iz Novog Sada.




Dnevna hidrantna krema je lagane teksture. Hijaluron omogućava brzu hidrataciju i sofisticiranu dnevnu negu. Kod mlađe i masnije kože upotreblajva se i umesto noćne kreme. Odlično se dopunjava  sa facial drops serumom. Cena je 660 dinara.
Najvažniji sastojci:
  • ekstrakt frangipanija
  • ekstrakt francuske ruže
  • ulje semenki grožđa
  • hijaluronska kiselina
  • alantoin
  • ulje avokada
  • ši buter

Pakovanje ove kreme ima standardnih 50ml, napravljeno je od čvrse plastike i meni je nekako jednostavno, a opet elegantno. Dopada mi se i što ispod poklopca postoji zaštitna plastika.

Tekstura je onako lagana i hidrantna. Bele je boje i brzo se upija u kožu. Ne ostavlja nikakav film.



 Moja koža je normalna ka suvoj i ova kremica mi je prijala za kako dnevnu negu, tako i pre šminkanja. Lagana je i lepo se upija. Pruža dobru hidrataciju. Koža je nakon nanošenja mekana i nežna.

Čini mi se da se brzo troši, jer brzo i upija pa sam ja u hladnim danima stavljala veću količinu na lice.

Miris je nežan, u nekom trenutku me podseća na miris Nivea kremica, ali dosta blaži.



Da li ste probali nešto iz Estar asortimana?


Hvala na čitanju.

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...