понедељак, 16. април 2018.

Tuširanje uz ručno rađene sapune - Exodus Lemon sapun

Dobrodošli! :)

Posežete li za prirodni sapunima ili su vam draži oni industrijski?
Verujem da su neki od vas spremni da izdvoje kako više vremena za izbor sapuna tako i veću sumu novca. Industrijski sapuni se često prodaju za svega 40 ili 50 dinara, što sa prirodnim ručno rađenim sapunima nije slučaj.

Šta je ono zbog čega bi trebalo da date veći novac za prirodne sapune?

Za mene je to pre svega taj osećaj da koristim nešto prirodno. Znate da volim prirodnu kozmetiku i da se trudim što više da je koristim. Takođe sam tu da podržim ručno rađene proizvode i manje domaće firme koje nemaju prodor na šire tržište. Ukoliko samo jedna osoba odluči nakon mog posta da pređe na prirodne sapune ja ću biti srećna.

Pokrenut 2014, brend Exodus Natural Cosmetics nastao je iz ljubavi prema prirodi i želje za zdravom i kvalitetnom negom kože, a svi proizvodi izrađeni su ručno, od 100% prirodnih sastojaka biljnog porekla, bez dodatka veštačkih konzervanasa, mirisa i boja. 

Bazu Exodus kozmetike čine biljna ulja oplemenjena prirodnim sastojcima  izuzetne učinkovitosti, među kojima se najviše koriste kakao i shea buter, ulja noćurka, semenke grožđa, pšenične klice, koštice kajsije, kokosovo mleko i aloe vera.



Miris je pravi limun - vrlo intezivan i svež. Sapun lepo peni, ostaje dugo čvrst, ne raspada se, veliki je pa samim tim dosta dugo traje. Ostavlja kožu nežnom i čistom.

Kao i uvek, isprobala sam ga i na licu i nije mi dodatno isušivao lice što je veliki plus.


Na slici iznad pogledajte sastav.


Pored sapuna, isprobala sam još neke proizvode o kojima ću vam naknadno pisati.

Sve Exodus Natural Cosmetics proizvode možete potražiti u Pokret Concept Store-u u Beogradu (Čumićevo sokače bb, lok. 42), Misha Concept Store-u u Novom Sadu (Nikole Pašića 32), kao i na zvaničnoj Facebook strani brenda.





Hvala na čitanju, pišite mi u komentarima ukoliko ste isprobali Exodus proizvode kakvi su vašu utisci. :)

 

Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...